Monday, February 1, 2010

BILA.PERASAAN.MULA.TERUSIK.


I.LOVE.YOU.

ungkapan yang bese kte dengar kalo org syg kt kte.time disayangi dan menyayangi.indah kan.tp kte sendiri xbleh nk ramal smpai ble kte mampu menikmati keindahan itu.

SAYANG.

saya sayang awak.xsemestinya di luahkan kepada girlfriend or boyfriend je.kt kawan2 pn xsalah kan.tp bg aku makna sayang tu terlalu berat untuk aku luahkan.so,maybe orang yang aku sayang xkan tahu pn aku sayang die.mmg berat.

PERASAAN.

semua manusia ada perasaan.marah.sedih.gembira.gembira dalam hidupku muncul bila orang yang aku sayang mampu mendapatkan apa yang dikehendaki.orang yang aku sayang gembira menjalani kehidupan.gembira ble orang yang aku sayang ingat burfday aku.orang yang aku sayang hargai aku sebagai manusia.gembira ble orang yang aku sayang ambil berat pasal aku.

TERUSIK.

luaran,aku seperti bukan manusia yang selalu terusik dek situasi yang berlaku.tapi,bila berbicara tentang hati,di dalam nya sarat dengan bebanan.tiada seorang pun tahu sebenarnya aku seorang manusia yang sangat2 mudah terusik.tapi tidak mampu mempamerkannya di luar.lagi2 apabila aku melihat situasi yang sedih.orang akan lihat aku tidak menangis.tapi didalam hati,remuk redam hati ku mencurahkan segalanya.terusik hati aku melihat sesuatu,tapi tidak mampu terluah.aku terusik bila ada orang selalu menanyakan satu soalan yang mungkin dia sendiri tahu jawapan akhirannya.

SALAH.

salahkah diriku menjadi manusia yang bernama NUR ATIQAH.

PERSOALAN.

aku manusia yang penuh dengan persoalan yang mungkin tiada jawapan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails