Friday, March 26, 2010

TOUCHING

jap tadi,tbe2 perasaan touching yg amat sgt singgah dlam hati aku.bukan setakat touching tp jeles yg teramat sgt.aku susah nk jeles tp pe yg aku lihat td sgt2 mengasuh perasaan jeles ni hingga sampai tahap kritikal.huhu.dasyat kan.

hmm.aku juga manusia biasa.memerlukan perhatian yang lebih dari orang2 yang aku sayang.sememangnya aku sentiasa dapt perhatian dari ayah ngn ibu coz aku harapan keluarga.semangat diorg jd semangat aku,air mata diorg,air mata aku juga.first thing,org akan kate aku ni seorg yg tough coz x reti nk expresskan peraaan sendiri.aku sedih,hanya hati yang menangis.aku gembira,hanya hatiku tersenyum riang.

aku tiada rupa yang boleh dibanggakan.aku tiada fizikal yang menjadi idaman sume orang.hatiku tidak sebaik orang lain.aku hanya punya semangat yang membolehkan aaku terus hidup sampai skang.satu pegangan aku.kita hidup,xpyah ikut ape yg org wt,just be yourself.follow your own flow.grab the chance if you meet it.

sometime,aku jeles ble org ckap or cite pasal bf a.k.a pkwe.org nmpk aku kt luar,cm ok.dalam ati aku,tuhan je yg tau.aku juga manusia yang ade perasaan.jeles ble org cte bab2 perasaan.cte pasal pkwe.hmm.tp aku manusia yang optimis.just think that my time x sampai lg.aku xjmpe lg org yg betul2 nk terima aku,sayang aku cm mne ibu ngn ayah sayang aku.

perasaan aku.
kadang2 unpredictable.but just on more thing.if aku dh start sayang someone,sampai mati aku sayang die.no doubt.sebabnye.aku susah untuk rase sayang kt org lain.ibu kate perkataan sayang serta perasaan sayang aku sangat mahal utk org lain dapat sebab aku manusia yang keras hati,keras perasaan,keras fizikal,keras kepala.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails