Sunday, January 1, 2012

2011 in Memories~Welcome 2012...


tidak seperti orang alen, aku tidak pernah merasa kelainan di tahun baru,bagi aku,yang berubah hanya nombor, dari 2011,bertukar kepada 2012..

2011 - suka, duka di tahun ini, aku terima seadanya..hendak ku anggap ia tahun bertuah,tidak juga, untuk dianggap malang,pun bukan..sebab aku menjalani baki2 hidup di tahun 2011 ini dengan hati yang penuh terbuka..

pelbagai perkara terjadi namun ku ambil ia sebagai iktibar hidup~

and one thing to take note : dont judge a book based on its cover..

kenape aku cakap macam tu???

firstly, kawan2 aku sememangnye sudah tau yang aku ni die-hard-fan kpop..sebut je r pape pasal kpop,sume aku tau~siap pi konsert n showcase diorg lg..tp aku feel so sori dgn org yg salah paham dgn aku disebabkan kpop ni..ok,i'm so in love with kpop,but u dont have to think that if i love kpop so much,i dont love anything else..jgn engat,aku gile kpop,aku tak amek tau hal ehwal semasa yang berlaku dlm negara,international sume~sebagai mahasiswa, aku juga alert dgn sume hal ehwal semase,even sekecil mane pn hal tu..~~~

satu lagi,jgn rse aku nk defend sape2..aku minat kpop,tp aku xlupe nk solat, xlupe nk bace Alquran..sebab sume ibadat tu dh sebati ngan aku,xkire r aku ni duk giler kpop ke x..aku bukan pe,ade sesetengah mate,pandang yg org cm aku ni,dh x engat dh nk solat ke,ape ke,sbb duk mnat layan kpop..come on la beb~ kpop is just an interest, not pegangan idup..aku pn kne blaja elok2 smpai grad,nak cari kje tuk suap mulut,isi perut tuk makan..it's just aktiviti sampingan utk ilang stress..

aku x kesah pn orang nk kate pe,tp selagi aku  x kaco hidup ko,jangan mengadae2 gatal nk kaco idup aku..lgpn aku idup bkn gne duit ko pn..so,agak2 r sket ye..ni bkan ayat marah tp pernyataan berbaur amaran..dgn ringkas nye~WARNING!!!



2012 - it's new year..officially, tahun ni aku akan masuk umur 23..kalo ibu dlu,23 dh kawen pn ngan ayah..aku??merangkak lagi mencari ilmu di bumi UMP tercinta ni..aku berharap,bile masuk je 2012 ni,ia akan dimulakan dgn memori indah~tapi...entah le, no komen..




by the way~Happy New Year 2012...having a blast in this year n semoga sume success slalu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails